DIY - okouzli vlastním náramkem

7. srpna 2011 v 18:09 | Candi |  DIY
v minulém díle DIY fashion jsme předělali staré "outschoolové" rifle v sexy kraťásky (odkaz TU ←), ale co se zbytkami látky, které jsme odstřihly?
v dnešním díle DIY si vytoříme roztomilý stylový doplněk - konkrétně náramek, který bude právě z těchto "zbytků"..
keep readin' ←

jako základní "surovina" pro nás budou zbytky látky, dále budeme potřebovat niť k prošívání riflí, kterou jsme také použili v předchozím díle, jehlu, nůžky, korálky, zapínání (nevím přesně jak ho nazvat, proto přidávám obrázek pod tento seznam), popřípadě disperzní lepidlo (např. herkules)..
let's get started!
(popisky patří opět vždy k obrázku nad nimi..)
nejprve si ze zbylých nohavic nastříháme proužky, které budou široké přibližně 3 - 4 cm..
na konci nitě si vytvoříme uzlík a začneme navlíkat.. pro tento náramek použijeme "běžící" steh (viz obr.), vždy provedeme 2x a navlečeme korálek..
ukázka stehu..
první část vypadá takto, pokračujeme dál v navlíkání - vždy 2x steh a korálek..
a takto doděláme celý náramek.. pokud vám dojde délka proužku stačí navázat další - jakobyste pokračovali dál..
toto je první možnost jak náš riflový náramek může vypadat.. stačí přidělat ještě na každý konec zapínání pro lepší manipulaci a jsme hotovi! nebo.. přidáme pro spestření mašli a to tak, že..
ustřihneme z nohavic pruh o šířce cca 6cm a délce cca 10cm, kde kraje slepíme pomocí lepidla, abysme nemuseli šít.. je důležíté nechat lepidlo pořádně zaschnout, až poté s výtvorem pracovat..
přeložením získáme mašli, kterou ve středu prošijeme nití, aby se zachoval tvar..
a přišijeme ke zbytku náramku..
přidáme zapínání na oba konce, které nám slouží k lepší manipulaci při "oblékání"..
a stylový, vlastnoručně vyrobený náramek je hotoví! :)

tak co na něj říkáte? líbí?
pokud máte nějakou "žádost" na nějaký druh oblečení nebo doplňku, které byste si chtěli sami vyrobit a nevíte přesně jak na to, rozhodně napište (buď pod články DIY nebo kontakty jsou v side bar) a já se pokusím něco jednoduchého vymyslet :)

Komentáře

1 PIGI PIGI | Web | 7. srpna 2011 v 20:53 | Reagovat

Ježiš no to je fantastický!! :O To si vyrobim!! <3 :D

2 ps-rosien ps-rosien | Web | 8. srpna 2011 v 9:14 | Reagovat

Prostě čumím, jak si šikovná! Takový bezva nápady!:-)

3 Debbi Debbi | 28. srpna 2011 v 20:26 | Reagovat

no prostě brilantní :)