DIY flower earings

20. srpna 2011 v 20:19 | Candi |  FASHION
v minulém díle DIY jsme si ukázali jak udělat květinový doplněk do vlasů a jelikož jsou letos květinové vzory trendy, rozhodla jsem se udělat i naušnice :)
proč neoživit outfit něčím originálním a přesto stylovým?
keep reading ←

popravdě to není přímo můj nápad, podobné naušnice mi koupila sestra v Anglii, ale já si řekla, že na tom vlastně není nic složitého a rozhodla se udělat návod jak si je vyrobit..
co budeš potřebovat? 2 ks malých květů (látkové, umělé - můžeš použít ty co se prodávají v květinářství), podobně barevný filc (galanterie), naušnicové pecky s pojistkou (obrázek TU, dá se koupit v prodejnách s korálkama), nějaký korálek na dozdobení a tavnou pistoly nebo kvalitní lepidlo..
let's get started!
pokud budeš používat umělé květiny, nejprve je odstraň ze "stonku" a pokus se odstranit zelenou umělou hmotu, která drží květy pohromadě, většinou se ti oddělý na jednotlivé vrstvičky.. postup je následující: tou úplně spodní vrstvou provlíkni a přilep zapínání naušnic.. aby se tento polotovar nehýbal, přilep ze spodu filc, ze kterého jsme si vystřihli kolečko.. a máme takový základ pro naušnice.. na květinovou spodní vrstvu následně nalep i zbyle okvětní lístky.. a aby lepidlo nebylo vidět, nazávěr přidáme nahoru korálek, který nám vytvoří střed květiny! :) a we're done!

pokud použiješ látkové z výtvarných potřeb, stačí na spodek květu přilepit už jen pouze zepínání, které zajistíš stejným způsobem jako u předešlé metody, tedy filcem..přidáš kamínek nebo korálek na střed a je hotovo!

↓ FINAL LOOK ↓

tak co na ně říkáte? mám pokračovat v DIY fashion? pište do komentů ↓
xo

Anketa

Chceš více fashion DIY?

click :) 100% (25)

Komentáře

1 anis-diy anis-diy | Web | 20. srpna 2011 v 20:28 | Reagovat

určitě pokračuj :) ráda čtu tvé články :)

2 LuciJe LuciJe | Web | 21. srpna 2011 v 9:35 | Reagovat

úžasný :) seženu kytičky a jdu na to :)

3 hakika7 hakika7 | E-mail | Web | 22. srpna 2011 v 18:45 | Reagovat

máš .D